Głośniej, głośniej!

Kolejna zmiana planów. Jak w 99% projektów przy których pracowałem.
Przesuwam obiecaną implementację power up’ów i samouczki na następny tydzień.

Postanowiłem zrobić podsumowanie marca i jutro wrzucę pierwsze demo gry.
Będzie to też dobry moment na poprawienie wszystkich powstałych bugów.
Najpierw jednak przydałoby się nadać rozgrywce trochę więcej życia.

Bardzo skomplikowany proces

Od zarania dziejów, ludzkość zadawała sobie ciągle to samo pytanie:

W jaki sposób można odtwarzać dźwięki w Unity?

Standardowa instrukcja postępowania mówi:

  1. Przeciągnij dźwięk z pulpitu do programu.
  2. Otwórz piwo.
  3. Przeciągnij dźwięk z programu na obiekt.
  4. Gotowe.

Wygląda to bardzo przyjemnie:

W zupełności wystarczy nam to do podstawowych operacji.
Od tego momentu przy strzale gracza zostanie odegrany dźwięk.

Jutro odbędzie się premiera dema silnika, nazwijmy go wstępnie v0.2.
Zachęcam do pobrania i zapoznania się z efektem mojej pracy 🙂